onsdag 3 januari 2018

Julkudde!

Detta är framsidan på en julkudde som jag hoppas kan bli färdig till nästa jul.


Jag fick denna panelen och en till liknande i en utlottning som Eva hade för
länge sedan.


Med hjälp av en grön kant på panelen, ett grönt tyg och dessa röda sydde jag ihop kuddens framsida.

Tanken är att göra nåt liknande med den andra panelen jag fick.


Jag ser fram emot att nästa jul ha 3 st julkuddar i soffan och en röd filt. 

Visst vore det fint!

Har ni sett min fina ängelgardin som jag fyndade i en second handaffär. Det röda linnetyget hade jag sen innan.


Den stora kudden i soffan är tänkt att få ett överdrag med denna julgran i mitten:


Idag länkar jag förstås vidare till Eva med sin Visa och Berätta.

Önskar alla Ett riktigt Gott Nytt År!

2 kommentarer:

  1. Ønsker deg også et riktig Godt Nytt År! Det er koselig med juleputer, og det blir perfekt å bruke nissemotivene til puter. Julegranen er flott og det var en god ide til julepute. Takk for all inspirasjon og ideer du deler på bloggen din. Alltid kjekt å se innom her. :-)

    SvaraRadera
  2. Tack Christina för din inspiration på Visa och Berätta måndag!!Bambi

    SvaraRadera